30.3.2009

Vježbe s pilates loptom (1)


Vježbama s loptom poboljšavate ravnotežu i stabilnost


Vježbe s pilates loptom (1)

Pilates lopta će vaše vježbanje učiniti intenzivnijim jer isteže veće mišićne skupine. Uz pravilne pokrete i zagrijavanje, vježbe na lopti će vam pomoći da ojačate mišiće, poboljšate izdržljivost, ravnotežu i stabilnost, te da smršavite.

Vježba 1
Sjednite na loptu i stavite dlanove na nju radi ravnoteže (za teži oblik vježbe stavite dlanove iza glave). Počnite polako okretati bokove u krugovima na desnu stranu. Prvo radite manje krugove, a zatim kad se malo zagrijete veće krugove. Napravite 10 do 20 krugova, a zatim ponovite vježbu radeći krugove na lijevu stranu.

VJEŽBE ZA RUKE

Vježba 2

Sklekovi na lopti
Stavite ruke na loptu, trbušni mišići neka vam budu stegnuti, a leđa ravna. Spustite prsa  nekoliko centimetara od lopte, a zatim se ponovno uspravite.

Vježba 3

Stavite koljena na loptu, dlanove stavite na pod, ruke su vam ispružene,  stegnite trbušne mišiće, a leđa neka vam budu ravna. Spustite prsa nekoliko centimetara od poda, a zatim se podignite u početni položaj.

VJEŽBE ZA NOGE

Vježba 4

Iz uspravnog položaja položite stopalo lijeve noge na loptu. Savijte desno koljeno te se spuštajte dolje dok vam desno bedro nije paralelno s tlom. Zatim se vratite u početni položaj. Napravite 12 ponavljanja, a zatim zamijenite noge i ponovite vježbu.

Vježba 5
Sjednite na loptu, s koljenima savijenim pod 90 stupnjeva.  Lijevu nogu odignite od poda, a svu tjelesnu težinu prebacite na desnu nogu, te skačite gore-dolje po lopti. Radite vježbu 30 sekundi, pa zamijenite noge.

Vježba 6
Sjedeći marš
Sjednite na loptu, leđa neka vam budu uspravna, a trbušni mišići stegnuti. Počnite polako marširati, naizmjence podižući lijevu i desnu nogu s poda. Postepeno podižite koljena sve više i brže marširajte. Ponavljajte vježbu 1-2 minute.

Vježba 7

Prislonite loptu uz zid i naslonite se na nju donjim dijelom leđa. Razmaknite stopala tako da vam budu u ravnini s ramenima i malo ih odmaknite od zida. Savijte koljena i spuštajte se tako da vam koljena čine kut od 90 stupnjeva.  Koljena neka vam budu iza nožnih prstiju dok se spuštate. Malo zadržite te se vratite u početni položaj. Ponovite vježbu 15 puta.





Komentari

+2
 
  • malabroj1
  • 8.7.2011 11:16:44
  • Bodova: 1932
  • offline
Kada sam kupila pilates loptu dobila sam prospekt sa vježbama. Bilo je 16 vježbi i radila sam ih svaku večer. Nije trajalo duže od 20minuta. Nakom mjesec dana tijelo mi se oblikovalo. Struk, noge, hodanje, stojanje, sve je bilo ljepše.

  • tascha
  • 24.8.2010 19:50:42
  • Bodova: 9314
  • offline
Ja bi htjela skinuti neki dvd sa vježbama na pilates lopti

  • winniepooh
  • 8.10.2009 22:24:04
  • Bodova: 8285
  • offline
odlične su vježbe, svakako ću probati :)

  • misek
  • 17.6.2009 12:05:36
  • Bodova: 10
  • offline
Malo je komentara na članke s vježbama.Vježbe na pilates lopti preporučam svima koji imaju problema s kralježnicom i pogotovo onima koje imaju stresan posao. Ja sam se nakon grupnih treninga odlučila uštediti novac i ušuskati se u svoja 4 zida.Svaki drugi dan a da nije kasno navečer,zamračim sobu i pustim dvd.To mi je najbolji način da se opustim a da se nakom toga osječam zategnuto.Ispočetka je malo teško ali svaki puta moči ćete sve više.Važno je imati volju,paziti na disanje i shvatiti tehniku.

  • brioni
  • 4.4.2009 13:12:52
  • Bodova: 309
  • offline
Nakon ovog članka možda i ja probam pilates! pozz svima

  • zeky
  • 31.3.2009 3:00:00
  • Bodova: 18
  • offline
morat ću počet polako nabijat kondiciju i usavršit tijelo..ipak dolazi ljeto! ;-)

  • crna_maca
  • 30.3.2009 19:50:25
  • Bodova: 4026
  • offline
i ja sam išla na treninge pilatesa-stvarno je super,a loptu imam i kod kuće

  • snjezanas
  • 30.3.2009 12:39:16
  • Bodova: 55
  • offline
Vježbe su odlične! Slažem se sa Smedjom: lopta je zakon!

  • smedja5274
  • 30.3.2009 12:13:16
  • Bodova: 28
  • offline
Pilates lopta je zakon.Meni osobno ove vjezbe su super.Treba biti strpljiv i polako izvoditi vjezbe,koliko ko moze.Rezultati su vidljivi.

  • konj
  • 30.3.2009 11:40:10
  • Bodova: 35
  • offline
Svaka čast tko to može izvesti - naime ja sam 4.mjeseca vježbala s tom loptom u Pilates grupi s trenerom. Moja kičma te vježbe nije mogla izdržati jer sam završila kod kiropraktičara da mi pomogne.

 


 

žena.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice žena.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice žena.hr kliknite na "Slažem se".