25.1.2011

Najefikasnije vježbe protiv celulita


Potrebno je odabrati vježbe koje će vam poboljšavati cirkulaciju u organizmu, što će pak djelovati na ubrzavanje metabolizma i sagorijevanje suvišnih masnoća...


Najefikasnije vježbe protiv celulita

Vjerujemo da se slažete s nama kada vam kažemo da članaka o vježbama protiv celulita nikada dosta, bilo ljeti bilo zimi. On je sveprisutan u životima žena, a riješiti ga se je gotovo nemoguće. Također, vjerujemo da nije potrebno ponavljati na kojim dijelovima tijela se najviše nakuplja, dovoljno je da se pogledate u ogledalo.

Kada vam kažu da ste bokove naslijedile od mame, a nos od tate, znate da vam pričaju o genetici, protiv koje se je teško boriti. Neke žene nemaju toliko izražen celulit dok druge nisu te sreće. On sa starosnom dobi postaje sve vidljiviji, sve dublji i sve ga se teže riješiti ako za tijelo ne brinite kontinuiranim vježbanjem. Naravno, svaka vježba je pozitivna za tijelo, no ne djeluju sve vježbe jednako na suzbijanje celulita.

Dakle, ako ga zaista želite svesti na najmanju moguću mjeru (ne želimo reći da će celulit nestati, jer od tog sna smo odavno odustali), potrebno je odabrati vježbe koje će vam poboljšavati cirkulaciju u organizmu, što će pak djelovati na ubrzavanje metabolizma i sagorijevanje suvišnih masnoća, odnosno celulita. Osim toga tijelo će vam se sa samom vježbom detoksicirati.

Što je nabolje?

Najbolje vježbe za sagorijevanje celulita su brzo hodanje, trčanje i plivanje. Naime, celulit je između ostalog rezultat loše cirkulacije, a ova tri načina vježbanja su najbolja za poticanje te cirkulacije. Točnije, hodanje, trčanje i plivanje će vam pomoći da masnoće koje su zarobljene ispod kože, ponovno dođu u vaš krvotok, te da ih sagorite. Također, ove vježbe, kao i druge kardiovaskularne vježbe potiču znojenje, što pomaže tijelu da se detoksicira.

Što točno vježbam?

Makar su hodanje, plivanje i trčanje, najbolje vježbe proziv celulita, postoji niz vježbi koje možete odabrati.
Evo naše liste:

Plivanje – vježbate ramena, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove i ruke

Hodanje – vježbate kvadricepse i ostale mišiće na butinama, stražnjicu, listove i ruke

Vožnja biciklom - vježbate noge, stražnjicu, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove

Orbitrek - vježbate noge, stražnjicu, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove

Veslanje – vježbate leđa, ruke i noge

Steper - vježbate noge, stražnjicu, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove

Hokej  - vježbate noge, stražnjicu, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove

Squash - vježbate noge, stražnjicu, kvadricepse i ostale mišiće na butinama, listove


Aerobne vježbe protiv celulita

Čučnjevi
Radite pravilne čučnjeve, što znači da vam koljena na smiju prilikom čučnja prelaziti nožne prste, leđa vam moraju biti ravna, glavu morat držati upravno. Kada ste u čučnju morate imati osjećaj oslanjanja na pete. Noge neka vam budu paralelno u širini bokova.




Čučnjevi u raskoraku

Kada radite ovu vježbu, osim što morate imati kontrolu na ravnotežom, morate paziti da vam koljeno prednje noge ne prelazi nožne prste. Raskorak neka bude veliki, tako da prednja noga u najdonjoj poziciji čučnja budu pod pravim kutom, a zadnja daleko iza.




Magareći udarac
Možda ovaj naziv je smiješan, ali vjerujte neće vam biti do smijeha, kada započnete raditi ovu vježbu. Kada kleknete na sve četiri, dignite jednu nogu savinutu u koljenu pod pravim kutom te ju dižite i spuštajte tako da zatežete mišiće stražnjice. Nogu cijelo vrijeme morate držati pod ravnim kutom.




Podizanje noge  na pilates lopti
Sjednite na loptu za pilates i uspravite leđa, ruke stavite na bokove ili sa svake strane lopte kako bite imali bolju ravnotežu. Polako počnite dizati jednu nogu, tako dugo dok ju ne izravnate. Prsti vam cijelo vrijeme moraju biti zategnuti prema gore. Radite ovu vježbu polako, svaki pokret neka bude naglašen. Napravite što je više ponavljanja moguće.




Zatezanje bokova
Lezite na leđa s pogrčenim koljenima i rukama sa svake strane tijela. Jedno stopalo prebacite preko koljena duge (pogledajte na slici). Donji dio leđa izravnajte s podom, pritisnite trbušne mišiće i dignite bokove visoko, tako da vam se abdomen izravna nogama. Držite u gornjem položaju oko pet sekundi, dobro zategnite sve mišiće i polako spuštajte. Ne savijajte leđa kada ste u gornjem položaju.



 
Ovo je samo dio vježbi koji će vam pomoći u razgradnji celulita. Također, ove vježbe koje smo vam prikazali i savjetovali najučinkovitije su protiv celulita, ali to ne znači da i brojne druge sportske aktivnosti neće dati rezultata. Upravo suprotno! Ono što je na kraju najvažnije zapamtiti je da vježbate radi zdravlja, a ne radi izgleda.
(vam)
 




Komentari

+2
 
  • nensi
  • 17.2.2011 9:06:44
  • Bodova: 16174
  • offline
budem pokusala..editirano 17.2.2011 9:07:11 od nensi

  • karolina
  • 15.2.2011 17:34:56
  • Bodova: 26848
  • offline
[QUOTE=kucha_4u]u biti jako je jednostavno :) dec maslinovog ulja i dvije žličice vegete, promješate i nanesete fotirnom rukavicom. Lagano utrljajte, umasirate jedno 5-10 min i onda isperete. Ja sam ubacila i svoj detaljčić : zamotam plastičnom folijom bedro i ostavim neko vrijeme pa sad ne znam jel to igra kakvu ulogu :) meni se čini da funkcionira..pa sad.. [/QUOTE] Hvala, draga, zaista se čini jednostavno i učinkovito, ima smisla, vegeta je slana, sol bi trebala oslobađati tekućinu, budem isprobala, ideš li poslije toga često pipi, za mene je to siguran znak da se celulit "topi".., koristiš li poslije tretmana kakve kreme "protiv" celulita?!

  • kucha_4u
  • 15.2.2011 17:29:03
  • Bodova: 29
  • offline
u biti jako je jednostavno :) dec maslinovog ulja i dvije žličice vegete, promješate i nanesete fotirnom rukavicom. Lagano utrljajte, umasirate jedno 5-10 min i onda isperete. Ja sam ubacila i svoj detaljčić : zamotam plastičnom folijom bedro i ostavim neko vrijeme pa sad ne znam jel to igra kakvu ulogu :) meni se čini da funkcionira..pa sad..

  • nensi
  • 15.2.2011 17:04:17
  • Bodova: 16174
  • offline
ajde odaj nam tajnu da i mi to probamo.

  • karolina
  • 15.2.2011 16:50:42
  • Bodova: 26848
  • offline
[QUOTE=kucha_4u]Prijateljica mi je jednom rekla za trik sa vegetom i maslinovim uljem. Činilo mi se smješnim al nakon njenog uvjeravanja i dobre oklade :) odlučila sam probati par puta i stvarno ČUDO. Još ne vjerujem i smijem se sama sebi kad obavljam svoj tajni tretmančić ali djeluje i baš me briga :) [/QUOTE] zanimljivo, a da nam odaš recepturu, u kojem omjeru ulje, a u kojem vegeta..

  • kucha_4u
  • 15.2.2011 16:33:48
  • Bodova: 29
  • offline
naravno uz to odlazim na bazen dva puta tjedno :)

  • kucha_4u
  • 15.2.2011 16:30:32
  • Bodova: 29
  • offline
Prijateljica mi je jednom rekla za trik sa vegetom i maslinovim uljem. Činilo mi se smješnim al nakon njenog uvjeravanja i dobre oklade :) odlučila sam probati par puta i stvarno ČUDO. Još ne vjerujem i smijem se sama sebi kad obavljam svoj tajni tretmančić ali djeluje i baš me briga :)

  • tasha988
  • 13.2.2011 21:51:08
  • Bodova: 5
  • offline
Di si kupila tu loptu s vježbama?

  • malabroj1
  • 26.1.2011 8:09:38
  • Bodova: 1890
  • offline
Kupila sam si loptu za pilates i uz nju sam dobila primjere vježbi. Dok ja sve te vježbe odradim ( 16 vježbi) uopće se ne umorim, a rezultati na tijelu se primjete već nakon mjesec dana.

  • astoria
  • 25.1.2011 11:04:11
  • Bodova: 17205
  • offline
Pilates je najefikasniji,mada ja volim plivanje.

 


 

žena.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice žena.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice žena.hr kliknite na "Slažem se".