27.12.2011

Kegelove vježbe za bolji i intenzivniji orgazam


Žene koje redovito prakticiraju Kegelove vježbe, imaju pojačani protok krvi u područje zdjelice, što rezultira boljim seksualnim zdravljem i potpunijim seksualnim iskustvom...


Kegelove vježbe za bolji i intenzivniji orgazam

Svaka žena bez obzira na godine i seksualnu aktivnost trebala bi redovito raditi Kegelove vježbe, jer ne samo da će one vama i vašem partneru omogućiti bolje seksualno iskustvo, one će vam pomoći u seksualnom zdravlju. Naime, radi se o vježbama za mišiće zdjelice, koji se nalaze na samo njezinom dnu odnosno na mjestu gdje se nalazi urinarni trakt.

Kao što je i slučaj s bilo kojim drugim mišićima na tijelu, ako ih ne koristite, izgubit će svoju snagu. U drugim slučajevima, oni mogu biti vrlo napeti, a kao jedan od osnovnih uzroka je fizički i psihički stres. Žene mogu vrlo lako testirati u kakvom su stanju njihovi pubokoksigealni mišići i to umetanjem prsta u vaginu. Radi se mišićima kojima možete stisnuti prst unutar vagine. Ono što je karakteristično kod tih mišića je da vam oni moraju omogućiti lako umetanje ili prsta, pa tako i penisa u vaginu, što znači da nisu napeti, te isto tako stiskanje prsta ili penisa, što znači da su u dobroj formi.

Prilikom izvođenja Kegelovih vježba, posebno ako trenutno nisu u formi, nemojte se odjednom previše forsirati, te raditi prejako ili predugo, jer postoji mogućnost da će vam oni postati previše napeti, što nije cilj. Cilj je da budu u formi i da izvršavaju svoju funkciju na pravilan način.   

Vježbe kao tretman

Žene koje redovito prakticiraju Kegelove vježbe, imaju pojačani protok krvi u područje zdjelice, što rezultira boljim seksualnim zdravljem i potpunijim seksualnim iskustvom. Također, Kegelove vježbe mogu pomoći ženama prilikom problema s inkontinecijom koja se može javiti nakon poroda ili pak kod staračke inkontinecije.

Ove vježbe dio su tretmana za žene koje doživljavaju bol tijekom spolnog odnosa, ali će i općenito pojačati intenzitet ženskog orgazma. Također, bez tih mišića nećete moći doživjeti vaginalnu ejakulaciju.

I muškarci trebaju vježbati

Nisu žene jedine koje moraju raditi Kegelove vježbe. I muškarci moraju trenirati svoje pubokoksigealne mišiće koji će im pomoći u protoku krvi u donji dio zdjelice i poboljšati seksualno zdravlje i užitak tijekom orgazma. Osim toga, Kegelove vježbe mogu pomoći u regulaciji i odgađanju ejakulacije. To je posebno važno za muškarce koji imaju problema s preranom ejakulacijom ili su zainteresirani za tehnike tantričkog seksa.  

Kako raditi Kegelove vježbe?

1.    Korak – Koji su pravi mišići?

Ovo može biti jedina potencijalna prepreka prilikom vježbanja. Upamtite da Kegelove vježbe ne obuhvaćaju analne mišiće, mišiće abdomena, bedra ili stražnjice. Pubokoksigealni mišići su oni koje upotrijebite kada želite zaustaviti mokrenje. Ako niste sigurni do kraja o kojim se mišićima, sjednite na toalet, počnite mokriti i onda naglo stanite. Mišići s kojima se zaustavili mokrenje su pravi mišići. To pravilo vrijedi u za muškarce i žene. Nakon toga, vrlo lako ćete moći ih vježbati bilo kada i na bilo kojem mjestu. Sjedeći, ležeći, vozeći u autu, čekajući na autobusnoj stanici. Još jednom ponavljamo, Kegelove služe su vježbe samo tih mišića, niti jednih drugih.  

2. Korak – Kako vježbati?

Već smo rekli da se Kegelove vježbe izvode kontroliranim stezanjem i opuštanjem mišića. Primjerice, vježbe možete raditi ponavljajućim stezanjem – serija od pet stezanja, uz ponavljanje serije po tri puta, te minutnu pauzu između serija i to primjerice dva puta na dan.

Drugi način je da stegnete mišiće, držite tri sekunde i opustite. Napravite jednake tri serije po pet ponavljanja. Prilikom prakticiranja vježbi, dišite normalno i nemojte stezati bilo koje druge mišiće. Preporučljivo je da mijenjate obrazac stezanja mišića, odnosno da mijenjate intenzitet i frekvenciju ponavljanja. Kada jednom vaši mišići dođu u formu, dovoljno je da vježbe radite tri puta na tjedan, radi održavanja forme.

Korak 3 – Opuštanje nakon vježbanja

Nakon vježbanja, nemojte zaboraviti opustiti mišiće. Iskusite kakav je osjećaj kada ih potpuno opustite. Opuštanje pubokoksigealnih mišića možete kombinirati s drugim vježbama opuštanja.

Korak 4 – Budite uporni

Kao što je slučaj s bilo kojim drugim fizičkim vježbama, potrebno je vrijeme kako bi se vidjeli i osjetili rezultati. Također, ako niste naviknuti raditi Kegelove vježbe, postoji mogućnost da ćete ih zaboraviti odraditi. Već smo napomenuli, možete ih raditi u krevetu kada se probudite ili prije spavanja, za vrijeme odmora, u autu, na poslu ili jednostavno kada mislite na seks. Ono što je najbolje kod Kegelovih vježbi je da nitko neće vidjeti da ih radite i one vas u principu ne bi smjele smetati u obavljanju bilo kakvog posla. Ipak, preporučujemo da ih radite u intimi svojeg doma, jer kod nekih osoba one mogu izazvati seksualno uzbuđenje.
(vam)




Komentari

+2
 
  • lejdi
  • 1.2.2013 17:17:26
  • Bodova: 7680
  • offline
eto napokon neka vježba koja bi me mogla seksualno uzbuditi. doduše, kod mene prilikom orgazma oni se sami stežu ko nenormalni, ne znam je li tako kod svakoga, ali čak mi ON potvrdi da osjeća kako ga stežem

  • midanac
  • 1.2.2013 17:05:57
  • Bodova: 530
  • offline
valjalo bi probati :)

  • zofie
  • 27.12.2011 22:39:12
  • Bodova: 494
  • offline
ma često ih vježbam..dok se suzdržavam od mokrenja, i trčim do prvog wc-a hahah

 


 

žena.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice žena.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice žena.hr kliknite na "Slažem se".