14.4.2009

Čokoladna dijeta


Uživajte u čokoladi i mršavite – zvuči kao dijeta iz snova


Čokoladna dijeta

Čokoladna dijeta je vrlo privlačna dijeta jer uključuje namirnicu koju svi obožavamo. Osim čokolade, na ovoj se dijeti jedu tjestenina i kokice. Zvuči li vam ovo predobro da bi bilo istinito? Lenny Neimark, autor knjige Dijeta s tjesteninom, kokicama i čokoladom i tvorac dijete, tvrdi da ova dijeta ubrzava metabolizam. Naime, istraživanja su pokazala da čokolada ima više pozitivnih zdravstvenih učinaka (sadrži antioksidante, djeluje kao zamjena za vitamine, sprečava pojavu srčanih bolesti i  pomaže u borbi protiv visokog tlaka).

Da li ova dijeta djeluje?
Upitno je hoće li vam ova dijeta pomoći ostvariti željene rezultate. Nije jasno da li čokolada stimulira metabolizam ili pomaže u sagorijevanju masnoća. Osim toga, previše bilo čega može biti loše. Iako čokolada pozitivno djeluje na zdravlje, prehrana s naglaskom na čokoladi nije najbolji način da smršavite.

Plan prehrane na čokoladnoj dijeti
Svaki dan je isti: koristite različite umake za tjesteninu s malo masnoća i različite vrste voća kako bi dijeta bila manje monotona.

Zajutrak:

  • svježe voće
  • voćna salata
  • žitarice s nemasnim mlijekom i jagodama

Doručak:

  • kokice
  • voće

Ručak:

  • salata
  • salata s tjesteninom
  • špageti

Popodnevni međuobrok:

  • kokice
  • štapići od povrća
  • voćni shake : pomiješajte 1/2  smrznute banane, 1/2 šalice smrznutih bresaka (ili drugog voća po želji) s 1 šalicom nemasnog mlijeka

Večera:

  • fettuccini (široki rezanci) s umakom od rajčica i češnjaka
  • integralna pasta primavera (tjestenina s povrćem)
  • salata
  • povrće pripremljeno na pari

Večernji obrok: 

  • kokice
  • do 30g čokolade

Tijekom dana pije se obična ili mineralna voda koja će ubrzati mršavljenje i lučenje toksina.

Za vrijeme držanja dijete treba izbjegavati sljedeće namirnice:

- alkoholna pića
- sol
- šećer (dozvoljena su umjetna sladila)
- ulje
- voće i povrće s visokim udjelom masnoća (avokado, masline, kokos)
- voće s mnogo šećera (grožđice, smokve, datulje)
- prženu hranu
- mliječne proizvode
- crveno meso
- orašaste plodove i sjemenke
- kavu i kofein
- grickalice (čips, kolače, brzu hranu, bombone... i sl.)
- gazirana slatka pića





Komentari

+2
 
  • mamahana
  • 16.2.2013 8:55:03
  • Bodova: 12
  • offline
zvuči predobro da bi bilo istinito :)

  • ciciko
  • 30.8.2009 15:49:22
  • Bodova: 2844
  • offline
njami.......

  • astoria
  • 29.8.2009 9:46:15
  • Bodova: 17205
  • offline
Vrijedi probati.

  • ivankusa
  • 29.8.2009 0:16:40
  • Bodova: 5083
  • offline
laku noć..i držim fige da bude mirna..

  • bina
  • 29.8.2009 0:14:46
  • Bodova: 10188
  • offline
drage moje cure zelim vam LAKU NOC!

  • ivankusa
  • 29.8.2009 0:11:06
  • Bodova: 5083
  • offline
suzy preporučam uz jogurt deblju šnitu kruha....a muž fuša u noćnoj smjeni.....

  • bina
  • 29.8.2009 0:06:24
  • Bodova: 10188
  • offline
aj bog suzy da nedira u mene..........

  • suzy-
  • 29.8.2009 0:02:50
  • Bodova: 2587
  • offline
ups već je ponoć...cure moje radije ajdete muževima u krpe da ne bude sutra pianja u savjetovalištu,tipa nema sexa...

  • bina
  • 29.8.2009 0:00:45
  • Bodova: 10188
  • offline
ma tu sam tu,jos malo pa pod tus i u krpe,evo sinekmi se vec bil dvaput probudil,koma nadam se da ce spavat tam do 8 ujutro bez budenja.

  • suzy-
  • 28.8.2009 23:59:00
  • Bodova: 2587
  • offline
kopam kopam ali ništa da iskopam...možda da ipak pojedem onaj jogurt,ha????

 


Vezani članci

 

žena.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o ovome možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice žena.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice žena.hr kliknite na "Slažem se".